J E N N I F E R

Melodifestivalen

Kategori: Tv/Film

Jag är väl lite efter, men nu ligger jag och tittar på Melodifestivalen faktiskt.

Igår tittade jag på film istället och för (nästan) första gången skippade jag traditionen jag har haft hela mitt liv - med att titta melodifestival med familjen. Visst har jag inte följt det slaviskt som jag gjorde när jag var liten, men ändå. När jag var mellan 10-13 ÄLSKADE jag allt som hade med Melodifestivalen att göra. Det började där Charlotte Nilsson vann den stora Eurovision och efter det var jag stuck. Haha. Jag spelade in den och såg den flera gånger. Nästan så att jag skäms för det nu! Men jag var ju liten.

Fast det blir bara sämre och sämre. Fram till förra året! Men det berodde på Björn Gustafsson. Och då var jag till och med och tittade på det i Göteborg. Jag minns inte vem som vann den stora, är inte ens säker på att jag såg den.

Tråkigt att man tappar sånt när man blir större!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: