J E N N I F E R

Relax, take it easy

Kategori: Right now

Jag har vart grinig i flera dagar nu. Inte mig själv för fem öre. Allt är pest och pina och jag är sjukt lättirriterad. Jag tror jag måste slappna av helt enkelt!

Nu har jag kört runt i 1,5 timme med pappa och gjort vettiga saker - övningskört.
Jag bestämde att vi skulle till Allum för jag ville köpa lite saker. Så nu har jag bunkrat upp för en lugn och skön söndagkväll.

Ben & Jerry-glass, FIsh Food of course! Lite pyssel från Panduro, nu ska jag göra finfina armband. Fyra ramar från Gallerix som jag ska sätta in foton i. Foton som jag framkallade för flera månader sen! Jag är då inte snabb. Kom på nu att jag skulle köpt färgpennor eller något och målat lite också. Men det får bli en annan dag.

Nu sitter jag iaf på min säng, med datorn, glassen, pysslet och Sex and the city. Och nu ska här slappnas av!

Mika - Relax, take it easy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: