J E N N I F E R

Mer pyssel!

Kategori: Right now

Godmorgon höll jag på att säga! Den här dagen har flugit förbi. Jag har mest vart trött för jag sov bara 4 timmar i natt! Men jag klagar inte, det har inte vart speciellt jobbigt, jag har bara inte vart så med liksom =)

Jag har jobbat, sprungit till Panduro och köpt armbandsgrejer och så har jag gjort ett armband av det jag köpte. Vill göra fler men jag har inget material! Får köpa nån annan dag - det kostar ju så mycket!

Nu ska jag snart äta mumsig, nyttig middag. Mamma har blivit en sån där person som tänker på sånt, så vi ska äta Vegogryta eller nåt sånt. Det ser godare ut än vad det låter! Får se hur det smakar sen! Och efter det blir det semla (där rök min nyttighet) och SATC. Of course!



Har fortfarande inte kommit ihåg att ta kort på armbanden. Är ju aldrig ute i ljuset!
Men det blir faktiskt ändring på redan på fredag, för då ska jag vara ledig! Underbart faktiskt! Egentligen skulle vi åkt till London då, Totte och jag. Men det blev i mars istället. Så nu är vi helt enkelt bara lediga! Får se vad vi hittar på. Kanske "firar" lite - vi har vart tillsammans 3 månader nu. Grymligt! Det betyder också att för 4 månader sedan var jag i Tunisien.
 
Nu ska jag slappa lite, bloggar mer sen, kraaaawm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: