J E N N I F E R

La London

Kategori: Right now

Jag satt precis och läste Minis blogg - love it! Hon tar alltid tusen bilder på precis ALLT! Och det är jättekul att läsa. Jag vill också ha en sån grym blogg. Ska börja ta kameran med mig överallt. Minns inte ens sist jag använde den!

Förresten är hon i London nu! Och så började jag tänka på hur stört gärna jag vill åka dit. Det skulle vara så kul! Så satt jag i någon minut och tänkte. Sen kom jag på att jag ska dit om en månad! Hur fasen kan jag glömma sånt??!
Det känns som att jag är aningens frånvarande faktiskt.
Men jag kan ju säga att jag blev lycklig när jag kom på det! Fatta vad jag ska shoppa massor! Och vad kul det ska bli!
Ibland är det underbart att vara så korkad alltså...

Nu blev jag stört taggad!
Jag vill till Madame Tussauds. Jag vill se slottet - och få vakterna att skratta. Jag vill gå till alla stora varuhus som Harrods. Och alla stora butiker. Shit vad gör man mer i London?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: