J E N N I F E R

Goddag yxskaft!

Kategori: Right now

Morning höll jag på att skriva.
Jag är nog helt uppåner idag! Tror både att det är måndag och lite fredag. Jag har ju vart sjuk 2 dagar så det känns som måndag, men så är jag ledig imorn så det känns som fredag. Jag är noll koll på något idag! Känns inte ens som dagen har gått. Har liksom inte hänt något speciellt. Jag har haft ont i huvudet och det känns som jag gått runt i en bubbla!

Nu ligger jag dock mjukt och gott i min säng och njuter av att det är min lördag imorn! Love it!

Jag tänkte bloggdesigna lite nu. Är helt stuck! Blir nog inte så länge bara för jag är supertrött. Kommer nog somna ganska så tidigt ikväll...

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Men så gör jag också - skriver automatiskt godmorgon! i dagens första inlägg, trots att klockan kan vara som nu tex. men sen raderar jag ju det när jag inser att morgonen är förbi.. :)

    2009-02-11 | 22:54:53
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här: