J E N N I F E R

Dagen i en säng

Kategori: Right now

Jag ligger sjuk i sängen. Kanske inte så otippat med tanke på hur jag kände mig igår. Det är rätt tråkigt, men jag behöver nog det. Finns kanske en anledning till att jag är sjuk, trött och ja .. kissinödig! Haha =P
Ska till doktorn om 40 minuter.

Dagen har jag spenderat med att titta på teve. Stinsen brinner såg jag imorse! Jag älskade den när jag var mindre, undrar verkligen vad jag såg i den. Haha, inte alls lika kul idag som för 10 år sen. Jag kom knappt ihåg vad den handlade om. Men ja, lite nostalgi var det ju! Galenskaparna och Aftershave är det som gjort den.

Sen har jag tittat på Sex and the city, har hunnit med hela första säsongen, inte riktigt alla avsnitt dock, och några på andra säsongen. Det går verkligen ingenting på teve på dagen!

Nu tittar jag på 90210.
Kul dag jag har va?

Nej nu ska jag koncentrera mig och snart pallra mig ner till vårdcentralen. Måste gå upp och klä på mig och såna jobbiga grejer! Sen tänkte jag köpa hallonsorbet, choklad (marabou apelsinkrokant!) och colanappar. MUMS!
När jag är frisk ska jag bannemej sluta med onyttigheterna. Men idag är jag lite värd det!

Kommentarer

  • Sanniiiiiie säger:

    Krya på dej !! <3<3

    2009-02-09 | 16:05:28
  • Jennie säger:

    hoppas du mår bättre sen då :) och sex and the city är alltid bra att kolla på när man e sjuk ^^

    2009-02-09 | 20:32:25
    Bloggadress: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här: