J E N N I F E R

BJD

Kategori: Tv/Film

Bridget Jones Diary börjar alldeles strax på 3an. Jag älskar filmerna och böckerna. Precis min typ av film! =)
Man blir lycklig av att se den och lär sig att inte tappa hoppet!


Jag har skrivit dagbok hela mitt liv. Men någon gång för ungefär 1,5-2 år sedan skaffade jag bloggen istället.

Jag skrev massor när jag var liten, mest historier och berättelser som jag hittade på. Sen övergick det till att skriva mina egna tankar. Det var inte så kul att skriva saker som inte var på riktigt. Under min dagboksperiod, som kom därefter - tänkte jag alldeles för mycket när jag skrev. Jag överanalyserade allting och mådde rätt dåligt till slut av allt funderande.  Så till slut var det inte så roligt att skriva mina egna tankar heller. Bara samma evinnerliga ältande. Så jag slutade och tog tag i mitt liv!

Och det gick några månader. Så saknade jag skrivandet - då startade jag en blogg. Det var sommaren förrförra året. LjuvligtUnderbart kallade jag den. Det skulle bli lite mer positivt än mitt gamla skrivande helt enkelt! Och det har det varit. Dock tröttnade jag lite på det namnet i höstas och skaffade den här bloggen. =) Känns mycket bättre och mycket mer jag! Men jag vill skriva oftare än vad jag gjort!

Nu börjar visst filmen så jag ska stänga av datorn tänkte jag. Ibland behöver man en datorfri kväll!
Hoppas ni får en trevlig kväll! Mer bloggande imorgon.

Jag har kommit in i en riktig bloggperior. Har massvis av ideer om vad jag kan skriva om och resten kommer utav bara farten. Toppen va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: