J E N N I F E R

Mr Right?

Kategori: Tänkvärt

Man borde sluta blir kär helt&hållet. Att allt jämt ska vara så jäkla krånligt!
Det är aldrig så att man träffar rätt ju. Inte jag i alla fall. Jag har jättelätt för att träffa någon, men sen faller jag alltid för fel kille. Tillomed den gången jag verkligen trodde att jag gjorde rätt val. MrNiceGuy över BadBoy, så var det fel. Antingen har jag väldigt svårt att se vem han verkligen är. Eller så lyckas jag med att få den snällaste killen man kan tänka sig att bli ett litet as.
Jag börjar nästan tro att det är det senare alternativet som är sant.

Men som tur är lär jag av mina misstag & nu är det rätt lätt att veta vad som är rätt eller fel.
Jag har en sån liten deal med mig själv att aldrig gå tillbaka. Hittills har jag lyckats hålla den! Om ett förhållande har misslyckats, då är det ingen idé att älta det. Bara att glömma och gå vidare :)


Jag kom bara in i funderandet lite, har tittat på serier hela dagen och då började jag fundera lite över innehållet och såntdär. Så ni behöver inte tro att jag har massa kärleksproblem, haha!
- vart skulle jag få dom ifrån?? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: