J E N N I F E R

Happyface!

Kategori: Right now

Jag har vart lite sämst på att blogga idag. Men jag har haft fullt upp med mysiga och roliga saker.
Jag gick upp alldeles för tidigt imorse och bakade pepparkakshus med Sanne och Sara. Vi var ju tvungna att göra klart det. Sedan tog vi pendeln till stan och shoppade julklappar. Jag kan lätt säga att det ALDRIG gått så fort att shoppa julklappar för mig tidigare. Vid tolv var jag i princip klar. Nu har jag bara 4 personer kvar att köpa till.

Sedan fikade vi och pratade på Espresso House i NK. Kikade lite snabbt på julskyltningen - fin som vanligt!
Jag åkte hem sedan och vilade någon timma. Bytte om lite och sedan var det julkonsert i kyrkan med Ebba som sjöng. Det var himla fint och jag filmade lite. Måste lära mig att klippa ihop ett litet videoklipp. Det hade vart kul att kunna!

Ikväll fikade vi hos mormor och morfar. Supermysigt! Sådant borde jag göra oftare. Jag fick umgås lite med alla fina. Jacob och Mika som ska till Thailandet imorgon till exempel. Tråkigt avundsjuk jag är! Men jag har vart iväg flera gånger det senaste året. Så jag får väl inte klaga. På ett år har jag flygit 10 gånger. T J E N A !

Nä nu somnar jag snart - ska upp tidigttidigt imorgon... Back to work for me!

Puss ♥
& PS. GLAD LUCIA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: