J E N N I F E R

Detdär med julklappar...

Kategori: Shoppa

Jag har så mångamånga julklappar att köpa!

Mamma, Pappa, Ebba, Jacob, Mormor, Morfar, Farmor, Farfar, Moster, Mosterman, Noah, Love, Mikaela, Sanne, Malin och kanske Max med. Fattar ni hur många det är? 16 pers! & jag har typ inga pengar kvar den här månaden. Helsjukt är det. Dock får vi lön dagen före julafton så det blir väl till att räcershoppa hälften då. Det är sjukt att man kan vara så dålig på att spara som jag är.

Mamma, moster och Mikaela får nog något BodyButter från BodyShop tror jag. Resten har jag inte en aning om vad jag ska köpa förnågot till. Varenda människa har ju allt de behöver... Och män är det svåraste som finns att köpa paket till! Jisses. Jag är överlycklig att jag inte har en pojkvän att köpa till också! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: