J E N N I F E R

Sola & bada <3

Kategori: Right now

Idag ska jag äntligen få bada! Visst har jag ont i huvudet & halsen. Men vad fasen! Jag får sol äntligen, äntligen, äntligen, äntligen!!!

Om drygt 40min kommer Malin inrullandes & hämtar upp mig. Supergulligt att hon orkade det. Annars hade jag fått åka alldeles för mycket buss och spårvagn. Hade kanske dock vart lite mysigt för det var läääängesen jag satt mer än en 10 minuter på det. Förr åkte jag ju tåg vaaaarje dag!

Nemen det var inte det vi skulle prata om! Jag ska ut med Malin (& hennes familj) på deras båt och bada & sola. Det ska bli så obeskrivligt härligt att jag typ tuppar av. Jag har inte badat i Sverige mer än 2 gånger denna sommaren. Fatta hur lite det är. Hur deprimerande det är?

Sen ikväll så ska jag hem till min kära family! Grilla & mysa med dom och mina kusiner. Det ska också bli helt underbart!


Jag i Greeek! ♥

Toooodles - nu blir de frukost + måla naglarna & then I'm off to the ocean!
Ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: