J E N N I F E R

Som en fjäder

Kategori: Right now

Om man ska se det positiva med ALLT. Så är det positiva med att bli dumpad att man plötsligt kan gå ner lite i vikt. Dom där kilona som man la på sig medan man var ihop. (Och mest åt pizza/mcdonalds). Nu är jag 4-5kg lättare - sådär enkelt!

Fast jag är inte den som sitter hemma och deppar heller! Jag är egentligen en ganska positiv person. Ibland tappar jag bara bort mig själv lite väl enkelt. Men stora förändringar i livet är jag bra på! Jag tar tag i mitt liv och gör något bra av saker och ting. Jag menar, nu har jag träffat någon stup i ett i flera år känns det som. Jag vill lära mig att klara mig själv och leva mitt eget liv! Detta är ju sjukt bra egentligen. Det är bara så himla tråkigt att vara ensam... hihi ;)

Men jag vet ju att jag bara fixar det om jag är tvungen! Annars tar jag oftast the easy way out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: