J E N N I F E R

Nattinatt

Kategori: Right now

Jag är trött som tusan just nu. Vill. Bara. Sova. Vilket jag ska göra snart också!

Det är iochförsig inte mer än rätt att jag är trött. Klockan fyra ramlade jag in igår och somnade nog inte före 5. Vaknade därefter 1gång/timman & gav upp sovandet vid strax före 9. Sedan har dagen vart fylld av skojigheter. Har promenerat runt på stan & gått på bio bland annat.

Tänkte sova snartsnartsnart. Ska bli så himlans skönt så ni förstår inte!
Jag gillar verkligen att lägga mig när jag är sådär härligt jättesömnig. När man lägger huvudet på kudden då så är det den skönaste känslan som finns. När sängen är så mjuk och sval att man inte vill något annat än att gosa ner sig och somna. Så känns det nu!

Därför ska jag sätta på ett avsnitt av Lipstick Jungle och krypa ner under täcket! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: