J E N N I F E R

Life is life

Kategori: Right now

Doodleidoodlelidoo..
Nu är jag hemma från jobbet! Inte så jättetrött. Det är sjukt bra att jag vart ute och promenixat både igår och idag. Tror faktiskt det blir en imorn morgon också!

Hursomhelst. Nu tittar jag på nyheter - känner mig himla vuxen! Hihihi.
Dagen har vart finnemang. Planerat lite resa och snackat med gamla vänner. Såna trevligheter! Jag har toppenfina vänner!

Och ja... ja det känns bra! Livet menar jag.
Jag trodde inte att jag skulle säga det, men hittills så känns det faktiskt himla bra. Helt otroligt!

Nu blir det nog Roomservice eller något annat skoj. Det går inget kul på teve! Sen ska jag sussa sött på kudden. Dock har jag sovmorron imorgon också så det blir sköööönt. Sen är det bara 2 dagar kvar till helgen. Wihooooo!

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Jag ska ut och promenixa i helgen, jag hinner inte innan men det är gymmet och pass måndag-torsdag så jag ska inte klaga. Man får inte tid till allt man vill när det är skola, men veckan innan skolan gick jag ut och gick en timma varje dag, hur skönt som helst och så är det nästan den bästa motionsgrejen om man vill bränna lite :)

    2009-08-26 | 13:16:59
    Bloggadress: http://caffeineaddict.blogg.se/
  • maba säger:

    Hahah... nu får du banne med sluta med roomservice.. haha.. du måste hitta egna ideer.. haha.. våga chansa:D

    2009-08-26 | 19:55:11

Kommentera inlägget här: