J E N N I F E R

Designen

Kategori: Bloggen

Jag är så himla petig när det gäller bloggdesign. Verkligen allt ska vara perfekt innan jag byter. Just nu har jag kommit ganska så långt, det är lite småpill kvar + att headern ska bli klar. Så det bör inte ta alltför lång tid innan jag byter.

Tyvärr jobbar jag ganska så mycket, men till helgen ska det nog hinnas med skulle jag tro. Såfort jag har en smashing design så ska jag blogga så det ryker!! Jag är supersugen, men det är helt enkelt inte lika kul när jag är missnöjd.

Min nuvarande design är ett misslyckat försök av att få förändring, sedan i vintras. Inte mycket energi lades ner. Men nu har jag fått tillbaka suget. Dels för att jag har mer tid och dels för att plugget börjar snart. Då ska jag syssla med web-design all min lediga tid så jag måste färska upp minnet lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: