J E N N I F E R

Shopaholic, oh yes!

Kategori: Right now

Jag har helt glömt av att blogga idag, har haft fullt upp med en riktig familjedag! Har vart hemma (fortfarande mår jag inte bättre, snarare sämre) och umgåtts! Var med mamma och handlade imorse. En sväng på Lindex och sen ICA. Givetvis hittade jag finfina saker. Jag är en shopaholic...

Just nu sitter jag här och dricker the, lägger in ny musik på min iPod och har hårfärg i håret. Samma bruna som innan, den gick ur rätt fort och det var lite ljusa slingor på vissa ställen. Så nu får vi väl se om jag blir snyggare! Ska skölja ur om någon minut. :)


   


En svart väska, en himla massa underkläder och en sjal... Men jag glömde ta kort på det fina armbandet jag köpte!

Nu är det snart middag och sen ska jag till Patrik. Varesig jag mår bra eller dåligt måste jag faktiskt idag, för det ska vara besiktning på huset imorn och då är det inte så kul att ligga i sängen medans det kommer en gubbe och kollar runt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: