J E N N I F E R

Madagaskar

Kategori: Right now

Nu är jag vaken! Jäkligt tidigt men så är det ibland.

Just nu ligger jag i soffan och kikar på Madagaskar med min lillasyster, Ebba. Ungefär den enda filmen förrutom Shrek som är riktigt kul även om den är datagjord. Älskade tecknade och animerade filmer när jag var liten, men nu är det inte alls kul. Men som sagt, Madagaskar är kul, förmodligen eftersom det är lite "vuxenhumor" med också! Sånt som inte barn hör, men vi vuxna märker...

Zebran Marty, Lejonet Alex, Giraffen Melman och Flodhästen Gloria

Kommentarer

  • an säger:

    HAHAHAHAHA den är så grrrrrrrymt skööön! jag har en brorsa på 4 år, så det "är därför jag kollar på den" xD kan den från första sek, till sista utnatill nu :P

    2008-09-27 | 13:57:08
    Bloggadress: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: