J E N N I F E R

Lovely!

Kategori: Right now

Jag ska få godis när Patrik kommer från träningen, wohoo!
Kanske borde jag också träna, men inte när jag är sjuk iaf. Men sen måste jag fasen sätta igång! Jag blir fet! Ushans.. Men jag hinner liksom inte. De närmsta två veckorna kommer jag komma hem 21-22 varje dag. Iofs borde jag gå upp tidigare o springa eller nåt. Har dock inga gympaskor... Måste köpa!

Får börja med situps och armhävningar. Det måste jag fasen göra! Och sluta med godis. Så fort jag är frisk. Sen äter jag ju inget godis när jag är i Tunisien. Där finns inte så mycket gott ändå.

Förresten, kommer nåt kul på teve ikväll? Idol eller?


Den här killen är från Floda, har för mig att vi har gått i samma kör också, Unga gunget! Den förste, blonde - Jesper, tänker jag på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: