J E N N I F E R

Kul att vara sjuk?

Kategori: Right now

Nu ligger jag i sängen och tittar på film. Mår rätt kasst, sjukheten är ganska tråkig, för hur skönt det än är att vara hemma så gör jag liksom inget. Orkar inte... Jag har tittat på snart 3 säsonger av vänner, 1 filmer, gjort min blogg, ätit pinsamt mycket glass med chokladsås och chokladbollar från IKEA. Snart spricker jag nog.
Tur att Patrik kommer sen så att jag inte dör av uttråkning!

Har hittills hunnit med att se Little black book med Brittany Murphy. Har nog sett den förut för mycket kände jag igen. Den handlade iallafall om att hon snokade igenom sin pojkväns handdator och kom på att han levde ett liv som hon inte visste något om. Han träffade alla sina ex-flickvänner regelbundet och nämnde aldrig något för henne. Så hon sökte upp exen för att se hur de var och blev vän med den ena tjejen. Det var lite kul att det inte slutade som man föreställde sig iaf! Oväntat liksom!

För övrigt är Brittany Murphy sjukt söt!


Men nu tänkte jag fortsätta att se den andra filmen... The accidental husband, tror jag den hette. Med Uma Thurman och Colin Firth bland annat. Riktiga tjejfilmer! Men jag gillar det!

Ska försöka komma på något riktigt spännande att blogga om sen också! Och så tänkte jag göra om Patriks blogg...
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: