J E N N I F E R

Kanelbullar i sängen

Kategori: Right now

Nu är jag äääääntligen hemma! Fatta vad jag har saknat sängen idag. Och nu ligger jag här med datorn i knät...
och så äter jag kanelbullar och dricker the. Var smart nog att äta lite middag först iaf. Mumsigt! Börjar 12.45 imorgon så det är inte jättebråttom med att sova. Får se vad jag orkar ta mig för. Typ se en film! Känns lagom. Kanske lite glass också.. Det är ju synd om mig, jag är sjuk ;)

Förresten tror jag att min mobil kommer nu imorgon eller i övermorgon. Hade vart grymt! Hinner hämta den på torsdag efter jobbet eller på lördag annars. Helst så fort som möjligt! Tycker att dom är lite sega alltså! Den släpps den 1 oktober i affärer, trodde att jag skulle få min lite innan - men nejdå!

Hallå! 1 oktober liksom.. Det är nästan vinter. Åtminstone jättemycket höst. Helt sjukt vad tiden går... Och vad tråkig jag låter! Nu ska jag kika på något kul på datorn sen sova! Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: