J E N N I F E R

Jag tror jag älskar min säng...

Kategori: Right now

Nu är jag äntligen hemma från stan!
Har köpt massa fint. Fick mig en vinterkappa till slut och jag älskar den! Sen köpte jag lite andra smågrejer också. Lovar att visa bilder om en stund när jag orkar ta några ;) Men sjukt nöjd är jag kan jag säga!
 
Stöp ner i sängen direkt när jag kom hem. Antar att jag inte är helt frisk ännu. Men det var för tråkigt att bara ligga inne en fjärde dag, så jag vägrade. Hade en klipptid som jag inte ville missa och då tog jag allt på en gång.

Tänkte vila mig en stund till och sen knäppa några bilder. Ska bara ligga hemma och lata mig hela kvällen! Hade tänkt åka en sväng till mormor och morfar men jag orkar helt enkelt inte. Kanske blir någon dag i veckan istället.
För just nu är allt jag kan tänka på hur mycket jag tycker om att ligga i min säng!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: