J E N N I F E R

Snart semseter! Yesyes!

Kategori: Right now

Ååååh! Jag försökte ta en halvdag imorgon så att jag fick sluta lite tidigare. Bara liiite så att jag liksom hann med saker innan affärer stänger o sånt. Men nejdå. Kvart över fyra ville jag sluta men det fick jag visst inte. Blä! Istället slutar jag kl 18 och kommer inte hinna mycket alls... BÖG!

Jag blir så irriterad på folk ibland. Som att det kommer hinna hända så mycket på den 1,5 timman som jag ville gå tidigare typ. Men men... Sen har jag 2 veckor ledigt i varje fall!

Nu ska jag iaf jobba en och en halv timme till. Sen ska jag hem till Patrik och sova typ direkt! Imorn blir en låååång dag och mycket ska fixas. Inte minst tvättas! Usch!

Idag är jag lite oglad. Är nog för trött...

Får väl ta tag i mig själv och jobba den sista tiden nu! Puss på er!
Imorgon ska jag vara gladare, då är det ändå sista dagen före semestern!!!!!! Min första sen i påsk, eller egentligen typ jul! Sportlovet var ingen vidare bra semester tycker jag...

Kommentarer

  • Erik da Silva säger:

    Snarare obög att du inte hinner till affärerna xD

    2008-10-16 | 21:49:22
  • patrik säger:

    hände på sportlovet då?! :S

    2008-10-17 | 16:44:52

Kommentera inlägget här: