J E N N I F E R

Hatar...

Kategori: Right now

Hej!
Dålig uppdatering, I know. Men det har vart mycket de senaste dagarna. Igår mådde jag piss. Var hos doktorn för öronen, sen fick jag skjuts för att hämta vaccin för resan och så skulle han fixa sin bil emellan där. Hela kvällen låg jag och mådde baj i sängen för min jävla magkatarr! HATAR DEN! Usch. Kommer inte äta något med fett eller socker i på ett bra tag nu. Knappt så jag kan dricka the med socker liksom. Nej, det suger faktiskt.

Mycket som gör att jag mår dåligt nu den senaste tiden. Kanske behöver vila upp mig.. Helt perfekt att det bara är knappa två veckor till Tunisien! Tänk vad jag ska sova! Heeela dagarna ska jag ligga i solen och inte göra något. I två hela veckor! Helt underbart! Det enda som fattas där är Patrik ;(

Nu måste jag jobba!

Puss!

Kommentarer

  • jo.. säger:

    ditt as, du får inte åka!

    2008-10-07 | 13:11:25

Kommentera inlägget här: