J E N N I F E R

Monday morning

Kategori: Right now

Morn!
Nu sitter jag på jobbet och har min första rast. =) Pallrade mig upp tiiiidigt imorse och gick till tåget kvart i 7. Och tjena vad kallt det är ute! Jag hade mössa, vantar, halsduk och allt men frös som en gris ändå. Det hade vart mycket bättre om det var snö. Eller mer snö. Nu är det bara ett fjuttigt tunt lager på marken.

Idag ska jag bara hem och ta det lugnt. Inte en enda dag i förra veckan eller veckan innan dess var jag hemma själv och bara slappade. Hoppas jag kan få min digital-tv-box nu någon dag också så att jag kan se på teve! Jag längtar typ. Haha. för 80spänn i månaden får jag 40 kanaler. ;)

Nu måste jag jobba igen!
(Visst är jag grym som har bloggat nu flera dagar i rad, har börjat komma in i det igen...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: