J E N N I F E R

Keep on!

Kategori: Right now

Jag sitter här med färg i håret för andra gången den här helgen. Och plötsligt fick jag ett riktigt sug efter att blogga! Jag vet att jag inte vart speciellt aktiv här den senaste tiden. Dels för att jag vart i Tunisien två veckor och dels för att det har hänt mycket sen jag kom hem.

Men nu har jag en känsla av att det kommer lugna ner sig lite. Jag vill börja om. Andas ut och börja om. :)

Tillbaka till hårfärgen. Jag färgar det som sagt för andra gången denna helgen. Första gången, igår, blev det helmisslyckat. Tjena alltså. Fläckigt och lite åt det orangea hållet liksom. Nej. INTE min grej. Kände mig som en fjortis. Ungefär som min bror, för han såg ut så i huvudet ett tag.

Nu är det snart ny vecka och ja, det ska nästan bli lite skönt med jobb igen. Det har hänt lite för mycket för att jag ska gilla läget. När färgen är klar ska jag lägga mig ner i sängen och läsa. Inte något annat vettigt, bara slappa. Iofs har denna helgen bestått av det mest. Men det gör inget med mer slapp faktiskt. Jag gillar't!

Imorgon tänkte jag gå och köpa UGGs. Fult men jäkligt skönt! Så skitnerer, jag vill ha ett par. Inga dyra äktingar utan såna där lite halvbra från typ DinSko eller nåt. De är inte värt mer. Såna vill jag ha och en stor varm svart halsduk hade jag tänkt mig! Unna mig lite. Efter all skit är jag värd det, okej? =P

Puss på er! Nu ska jag skölja ur färg... Får väl fixa det blonda imorn dårå...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: