J E N N I F E R

Kärlek på det!

Kategori: Right now

Jag ÄLSKAR mitt jobb.
Fick veta av Totte nyss, att jag ligger 4:a i en tävling som jag inte ens visste vi hade! 1-3 vinner en resa till GranCanaria och 4-10 vinner en iPhone. Nice? JAAAAAAA!

Jag vill resa mera! Hade blivit löjligt lycklig om jag vann det!
Undrar om man får ledigt till en resa man vunnit?

Hursomhelst!
Idag har jag jobbat och kämpat. Sen har jag träffat Anna på stan för en fika. Åh vad jag saknat att prata med henne! Det är grymt tråkigt att man bara tappar kontakten med alla kära fina klasskamrater. Hon fick mig att dricka SweetChaiLatte. Och jag lovar, det är det godaste jag har druckit! Det är som kanelbulle på dryck. O jag ÄLSKAR kanelbulle!

Nu ska jag sätta mig och drömma mig bort till sol, bad och värme. Sen kommer jag väl gå och vinna en iPhone och inte vara nöjd för att jag så gärna vill ha resa...

Puss på er vänner!


HÄRLIGHETEN!

Kommentarer

  • Sanne säger:

    Om du vinner så hoppas jag att du tar med mig :) <3

    2008-11-25 | 21:55:43
  • Diddi säger:

    Jag tänkte säga precis samma sak som sanne!

    Jag vill också med! =D

    2008-11-26 | 17:15:50

Kommentera inlägget här: