J E N N I F E R

Julbord och party

Kategori: Right now

Jag är extremt superjättetrött! Men jag hade en kul kväll igår!

Det började med julbord på Telia, massa lekar och grejer. Helt grymma var jag och Bella som var bäst på en känna-igen-kändisen-och-förklara-för-den-andre-lek typ. Orkar inte förklara hur den gick till, men vi vann...nästan! ;) Bäst på privata kundtjänsten iaf!

Efter det gick vi hem till Bella och tog det lite lugnt. Sist drog vi vidare till Deep och dansade halva natten. Nej kanske inte riktigt, men tillräckligt länge för att jag ska vara helt seg idag. Var väl hemma 2-3 och skulle jobba rätt tidigt idag. Men ja, det är värt det! Dock ska jag bara åka hem och sova som en gris så fort jag slutar kl 18. Känns som evigheter tills dess...

Nu ska jag läsa lite bloggar innan min rast är slut. Bloggar mer sen!
Önskar jag hade haft lite bilder från igår...

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: