J E N N I F E R

Goooooodmorgon!

Kategori: Right now

Nu är jag uppe, pigg och glad mot alla odds. Klockan 2 var jag hemma och somnade väl runt 3. Men jag mår riktigt bra och är inte överdrivet trött. Anledningen till att jag är uppe såhär tidigt är att jag måste ut och övningsköra med pappa. Och han kan aldrig så nu tvingade jag honom verkligen och ja, det var nu eller aldrig typ.

Sen ska jag hem och ta det lugnt i varje fall. Ska fixa massa småsaker också. Hämta paket på posten och lämna andra och sådära.

Att göra idag:
- Köra lite
- Hämta och skicka paket
- Städa mitt rum
- FIxa med bilderna från Tunisien
- Göra en slags fotobok
- Gå på Liseberg
- Ut på party ikväll!


Tror det är allt som jag tänkt på att göra. MÅSTE hinna! Hatar att ha massa grejer att göra hängandes över mig.

Men nu får jag dra iväg och köra lite! Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: