J E N N I F E R

Du är vad du äter

Kategori: Right now

Jag är extremt trött! Vill bara sova. Men när jag kom hem var varken mamma eller pappa hemma och min käre bror har gått och lagt sig. Så jag får umgås med lillasyster som vägrar sova innan dom är hemma. Hon vill bara inte.

Imorgon är det äntligen fredag även om jag har känslan av att det är tisdag idag. Sjukt skönt! Ska dock jobba ett par timmar övertid på lördag. Lite extra pengar nästa månad. =)

Ligger här och tittar på Medium och försöker spärra upp ögonen. Tidigare såg jag på Du är vad du äter och man blir grymt taggad på att träna! Man vill ju vara bättre än slöfockarna som är med där. Men jag tränar aaaaldrig. Inte ens någon gång då och då utan ALDRIG. Pisstråkigt. Men jag tar mig aldrig tid till det. Rätt dumt. Nu när jag har sjukt snygga gympaskor som jag fick i födelsedagspresent så borde jag ha all vilja.

Nej nu går ögonen i kors! Sovdags!
Hoppas mamma o pappa kommer snart bara...

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: