J E N N I F E R

Back on track

Kategori: Right now

I'm back!

Från världens härligaste två veckor i sol och värme i Tunisien. SAKNAR!
Vi har haft hur grymt som helst. Får berätta hela alltet senare. Allt från Chouchou och Wissem till magdans, Sahara och allt galet som hänt. (Får kanske tjuva lite anteckningar av Sanne och Denise om när vi gjorde vad?)

Sen har jag givetvis tusen fina bilder på allt, och då menar jag verkligen ALLT. Vi har gruppfoto från i princip överallt och en massa andra fina kort. Ska bara vänta in så att jag får bilderna från allesammans!

Längtar redan tillbaka och det är bara ett dygn sedan jag kom hem!

Kommentarer

  • PG säger:

    å du va inge glad å träffa mannen din igen? :P

    2008-11-03 | 18:23:51
  • Sanniis säger:

    Jag längtar också tillbaka, tack för 2 UNDERBARA veckor. Nästa gång blir det ännu bättre :)

    Boka nästa resa snart? :D <3<3

    2008-11-03 | 18:49:09
  • Denise säger:

    Lets do this again! Tack för allt! =D När bokar vi nästa resa?;)

    2008-11-03 | 19:04:32

Kommentera inlägget här: