J E N N I F E R

ROSA

Kategori: Right now

Jag har satt upp en ljusslinga som tar upp typ hela mitt rum. Lite kul att jag har så litet rum...
Imorgon är sista jobbdagen och sen är det jul! Längtar!

Tänkte faktiskt försöka skriva ett genomtänkt och fint inlägg i bloggen imorgon. Önskar bara att jag hade en finare kamera. Visst tar den bra bilder, men den är inte rosa!

Jag har fått en riktig däng på rosa. Helt stört. Tänkte inhandla allt i rosa... Almanacka, mobil, kamera, PS2 osv osv. Har fått för mig att det är massa kul grejer jag behöver! PS2 är den senaste idén. Kul iaf! Vem behöver PS3, XBOX 360 eller Wii när det finns något rosa? Woho!

Nu tänkte jag titta på lite Scrubs och sova tidigt. Om det faktiskt skulle bli av idag skulle jag bli chockad.
Godnatt iaf! KRAM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: