J E N N I F E R

Nyårslöften!

Kategori: Right now

Äsch, jag orkar sova... Jag tänkte att jag skulle skriva nyårslöften istället!

2009 ska bli en nystart, ett kul och spännande år!

MINA NYÅRSLÖFTEN 2009
♥ Spara minst 2000kr/mån så att jag bl.a. kan flytta hemifrån någon gång i mitt liv
♥ Ta körkort!
♥ Komma på vad jag vill plugga till
♥ Ha mer koll på mitt liv, lite allmänt, planera lite mer osv.
♥ Inte impuls-shoppa så stört mycket
♥ Träna något, någon gång
♥ Bli lite hälsosam(are)
♥ Skaffa en almanacka att organisera mitt liv i
♥ Inte stressa så mycket (vilket kommer bli svårt om jag ska ha så här många nyårslöften)
♥ Vara lite positivare
♥ Hålla nyårslöften



Nu får det vara stopp, kommer liksom inte hinna mer löften på ett år. Ungefär 1 i månaden har jag nu...!
Första prioritet får bli körkortet! Ska börja redan nu med att boka mig en körlektion.
Andra prio är att spara pengar och det har jag redan börjat med, öppnade något slagt e-sparkonto igår och har satt över en del redan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: