J E N N I F E R

My best friends girl!

Kategori: Tv/Film

Nu ligger jag i sängen och slappar.
Det ENDA positiva med att vara sjuk är att man kan vila upp sig! Resten är bara piss.
Öronen gör ont och huvudet snurrar. Bra mår jag inte. Men det går förhoppningsvis över snart! Det är inget kul alls att bara ligga här.

Idag har jag tittat på film, tv, ätit lite godis och bara slappat. Får hoppas att jag mår litegranna bättre imorn för jag vill hellre jobba. Det är roligare!

Ska fortsätta titta på My best friends girl nu...
Lite mysig film, men inte superbra! Jag gillar Kate Hudson som är tjejen i filmen som alla blir kära i. Hon är söt och vanlig liksom!

http://bittenandbound.com/wp-content/uploads/2008/05/kate-hudson.jpg


Kommentarer

  • Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

    Svar: Ja! Okej med produkter, men skor och kläder blir det nog inget mer shoppande av. Iofs hade jag problem med min andra beställning också.. Halva flaskan var utrunnen, då folk inte satt på locket..

    2008-12-18 | 23:52:09
    Bloggadress: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här: