J E N N I F E R

En dag hemma

Kategori: Right now

Egentligen är det dags att sova. Men hur trött jag än är så somnar jag inte. Har ju inte rört mig så mycket idag...
Tror jag blir hemma imorn med. Mamma tycker jag ska stanna här och bli frisk. Och mammor ska man ju lita på.

Har pillat lite med julklappar idag, slått in paket och sådär. Jag gillar sånt, är väldigt pysslig av mig. Har alltid klippt, klistrat, målat och haft mig ända sedan jag var liten. Jag ger mig aldrig förräns det är perfekt heller. Som med paketen! Har slått in 4 av alla typ 20 och det är ju inte bra. Ska fixa det sista imorgon om jag orkar. =)

Fick förövrigt hem en massa foton idag. Hade framkallat på FujiDirekt, det är ett erbjudande nu där man får framkalla 100foton men bara betala frakten. Toppenbra är det! Tänkte beställa 100 till och skicka till min gamla adress. (Det gäller engång per hushåll och just nu har jag faktiskt två..)

Nu ska jag väl ta en tablett och kanske läsa lite och försöka sova!
Godnatt och sov gott! Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: