J E N N I F E R

Älska rosa!

Kategori: Things

Jag älskar rosa. Jag vill ha allt i rosa!
Närmst på tur att köpa är en extern hårddisk. Det behövs kan jag säga...
Men tyvärr finns den rosa endast i 320GB som störst, och det är ju onödigt litet. Så tyvärr får det bli någon annan! Den rosa mobilen ska jag köpa mig i alla fall. Så fort jag fått hem min iPhone och sålt den så ska jag skaffa mig den!


Jag vann nämligen en iPhone i en tävling på jobbet (4e bästa säljaren i Sverige, lycka) men jag vill inte riktigt ha en. Kameran sägs ju inte vara så bra. Men jag har börjat tvivla för jag börjar tycka den är snygg! Hade nog nästan velat ha den.... Dock är den redan bortlovad tyvärr! Ibland får man vara snäll mot dem man älskar ;)

Ska snart sova hade jag tänkt. Klockan är elva nästan och jag kommer vara stört trött imorgon =( Men det är sista dagen innan jag är ledig igen! Skönt! Sen är det nyår och det är fortfarande osäkert vad jag ska göra. Förmodligen följer den samma mönster som ALLA andra av mina nyårsaftonar. De har en tendens att alltid bli misslyckade. Men jag var faktiskt inte beredd på annat!

KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: