J E N N I F E R

6½ timma till semester...

Kategori: Right now

Vilken underbar dag!
Som jag trodde är livet bättre idag. Det är pisskallt ute men det är sol. Jag jobbar men jag har semester imorgon. Har börjat tidigt men jag är inte så trött. Lovely!

Nu sitter jag här och svarar i telefonen och kunderna är rätt trevliga idag faktiskt. Det väger upp att jag typ inte har sålt något än sålänge... ;)

Sen hämtar Patrik mig så måste vi åka till Allum och rusa runt. Det är perfekt att det är öppet till kl 20!
Ska köpa present till Mormor och Morfar som fyller år. Och även lite godis, underkläder, linnen och andra småsaker som jag tänkte ha med på resan. Sen ikväll ska jag ha mys med Patrik framför teven! En riktigt skön och lugn fredag är jag sugen på! Och popcorn!!!

I övermorgon ligger jag på en strand och steker, kan inte riktigt fatta det! Det ska bli så sjukt skönt!
Men fasen vad jag kommer sakna Patrik... Usch, vill inte ens tänka på det!







XOXO / Jenni

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha då vet ja att vi ska te allum. älskling, vi får jobba på dehär med kommunikationen´.. bra om ja vet va som händer i mitt liv innan alla andra vet! :P

    2008-10-17 | 16:43:16
  • Anonym säger:

    2008-10-17 | 20:30:11
  • Mia säger:

    vad kul att du ska till Tunisien! är riktigt avundsjuk!!! vi måste ses ngn gång sen när du är tillbaka! :) saknar dig kramkram

    2008-10-17 | 20:31:15

Kommentera inlägget här: