J E N N I F E R

Friday :)

Kategori: Right now

Jag har precis kommit hem från en mysig kväll hemma hos Malin med Daniel och Jeanine :) Sjukt bra var det! Men nu är jag helt död. Vet inte varför heller för veckan har vart lugn och det har gått himla fort. Ligger och kikar på Vänner och funderar på om jag skall sova. Är trött men inte riktigt så där suuuuupertrött så att ögona bara faller ihop.

Tough call!

Imorgon ska jag mest bara fixa hemma. Stryka, laga matlådor och främst av allt sätta mig in lite i kursen jag ska läsa. Hade verkligen velat ha mitt skrivbord nu så att jag kunde suttit där och känt mig sådär riktigt "pluggig". Men det får bli bordet helt enkelt. Iofs bra att det kommer till användning.

Skulle tro att det blir sängen nu :) GODNATT!

Kommentarer

  • Jeanine säger:

    Va mysigt det var att få träffa er igen! :) Ni är så härliga! Förlåt att jag somnade mitt i allt, min förkylning och allt plugg säger sitt.. Men mysigt var det!! :)

    2010-09-12 | 12:20:52
    Bloggadress: http://barajeanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: