J E N N I F E R

Ledig dag!

Kategori: Right now

Godmorgon - eller goddag!

Idag har jag inte tränat. Känner mig kass, men kroppen är helt slut och jag vet ju att det inte är bra att träna varje dag. Så det får bli uppehåll idag. Är dessutom krasslig, som alltid kommer det när man väl är ledig. Men inte tänker jag ligga hemma för det. Två ipren och ett glas BeroccaBoost och woopwoop - så orkar jag med en eftermiddag på stan :)

Måste ju shoppa upp lite utav guldbonus-checkarna jag fick på H&M.
Tänkte mig ett bar lackleggins, lite underkläder och möjligtvis någon mysig tröja eller så. För en gångs skull något impulsköp kanske. Brukar vara rätt bra på att hålla mig till planerade köp annars. Råkar bara vara så att jag planerar att köpa välldans mycket...

& påtal om shopping. Min nya iPhone kommer på posten vilken dag som helst! LYCKA! Men vetesjutton hur jag ska göra för att få ett micro-SIM. Känns lite småläskigt att klippa i det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: