J E N N I F E R

Jag har tränat, jag är ledig, jag är rik

Kategori: Right now

Idag har jag tränat för tredje dagen i rad och jag känner mig oerhört duktig. Det är så himla skönt! Jag är piggare, gladare och märker verkligen hur snabbt jag orkar liiiite till. Visst har jag tränat lite sporadiskt i några månader, men nu är det på allvar. Jag bara bestämde mig - äntligen.

Just idag pushade jag mig att springa lite mer på bandet. Brukar annars bara gå, för löpning (både på löpband eller ute) är det värsta jag vet. Det sitter i sen skoltiden då våra hitler-gympalärare älskade att tvinga oss att springa Gula-slingan i tid och otid. Jämtjämtjämtjämt. Uttrycket "Gula slingan" gör att jag får lite ont i magen, haha!

Nu är jag ledig i två dagar och det känns underbart. Man hinner mycket mer när man är ledig på vardagar känns det som. Det blir bio ikväll och sedan imorn träning och plugg. Annars vet jag inte mer. Måste verkligen komma igång med plugget på allvar. Fick böckerna idag - finally!! & dom är inte lättlästa, 300-500sidor. Men det underlättar grymt mycket att jag tycker det är så himla roligt att jag helst hade velat börja igår :)

BTW! Fick nån slags årsbonus ifrån H&M idag... handlar man för mycket om man får 1050kr i rabattcheckar? Shopoholic?! Jag tror jag är det. Men IMORN ska jag shoppa! Man ska ju vara snygg när man åker till London för att shoppa vetni ;)


Kommentarer

  • Anna säger:

    Shopaholic känns som ett ord som skulle passa in på dig... Förstår inte varför just det ordet dyker upp.. Känns bara så rätt ;)

    2010-09-15 | 21:16:01
    Bloggadress: http://peakanna.blogg.se/
  • jossan säger:

    hm.. Ja, man är nog shopoholic när man får över 1000 kr i bonuscheckar från h&m :-D :-D hoppas du får en mysig kväll. KRAM jossan

    2010-09-15 | 21:52:10

Kommentera inlägget här: