J E N N I F E R

I'll be there for youuu..

Kategori: Right now

Andra dagen på mitt nyttiga liv och ja, det känns fortfarande bra.
Var nära att misslyckas flera gånger. Men bestämde mig verkligen för att stå emot! Sjukt bra. Det var längesen jag skaffade mig sådan självdiciplin ;) Tränade faktiskt både igår och idag. Igår på gymmet och idag hemma. Hantlar och såndär stor gummiboll! Sjukt bra.

Nu ligger jag i soffan och kollar på Vänner. Och väntar på att Karl ska ringa för sen ska jag sova! Tidigt för en gångs skull för det är jag riktigt sämst på. Istället går jag runt och klappar nästan ihop av trötthet. Så vill jag ju inte ha det!

Imorgon är en fin dag - fredag! Då blir det kräftskiva och sedan mys med Sanne. För vid typ 4 ska vi skjutsa föräldrarna hennes till Landvetter för dom lyckostarna ska ut och flyga. Jag är avundsjuk! Men jag har bestämt mig för att spara. Och då ska jag bannemej göra det. Så det blir London och nada más i höst..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: