J E N N I F E R

Drömmar

Kategori: Right now

Jag har drömt helt galna saker inatt.
Börjar nästan bli lite smått rädd för mig själv - hur kan jag ens fantisera ihop allt? Borde nog skriva en bok!

Inatt drömde jag att jag vaknade utav att massa folk försökte ta sig in i mitt hus (ja, tydligen bodde jag i ett hus!). Det var riktiga svartklädda Matrix-snubbar i kostym med solglasögon. Hursomhaver skulle jag skynda mig att smita ut bakvägen för att komma undan. Och ändå så stannar jag upp och letar fram kläder som matchar och är fina. Haha. Så skrattade jag lite åt mig själv, helt lugn, som om jag vet att jag drömmer.
Tillslut kom jag undan ändå. Gömde mig i någon stor affär, tog mig in i någons hus och bytte kläder för att inte bli igenkänd och snodde nycklarna till deras bil för att ge mig iväg.

Det var som en film! & jag har haft den typen av drömmar i flera dagar nu vilket är roligt! Är ju med om helt sjuka äventyr hela nätterna :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: