J E N N I F E R

Snart är det fredagsmyyyyys

Kategori: Right now

Idag är det fredag och den här veckan har verkligen vart långsammare än på mycket länge. Sån tur att jag bara har 3 timmar kvar av arbetsdagen nu och sedan är det äntligen helg. Helt totalt superunderbart!

Helgen börjar sjukt bra eftersom jag ska träna med Sanne. Afro blir det idag, första gången för mig. Men alla säger ju att det är superkul så jag är sjukt taggad. Sen ska vi väga upp nyttigheten genom att smaska i oss något godis och se film. En grymt bra fredag.

Resten av helgen har jag typ inga planer. Får väl se vad som dyker upp. Det var lite prat om bio, får väl se vad som händer. Jag tänkte sticka klart min halsduk som jag började göra i julas typ. Det är ju snart slut med vintern och det hade vart kul att kunna använda den någon enstaka dag åtminstone! Haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: