J E N N I F E R

Träningsfreak!

Kategori: Beauty

Idag ska jag träna! Helt själv för ovanlighetens skull. Sannes fel, den latmasken! ;) Fast det är okej för hon är förkyld och vi vill ju inte att hon ska ramla ner halvt död. Så vi ska köra pilates på torsdag istället.
Känns som en bra deal - för hon får sköta bokningen!

Har blivit helt besatt av att träna. Vill göra det varje dag. Testa alla gruppträningspass. Lära mig alla maskiner. Se ut som en supermodell! Hehehe. Tror faktiskt att någon slagit mig hårt i huvudet för det är inte likt mig. Men jag måste säga att jag trivs med mitt nya jag! Får inviga mina nya träningsbyxor också. Himla nöjd med dom. Sånadär långa tightsaktiga... Kommer se så proffsigt ut!

Nu ska jag jobba som en tok några minuter till! Den här dagen har gått snabbt :)



Eeeeeeeckligt... detta är INTE jag i framtiden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: