J E N N I F E R

Nu leker vi att klockan är åtta, okej?!

Kategori: Right now

Nu sitter jag och Sanne hemma på min säng och kollar Melodifestivalen. Vi låtsas som klockan är åtta och att inget hänt ännu. Vi undvek radion på vägen hem, speciellt Rix FM. Haha. Har inte kikat på varken face eller aftonbladet. Vi var ju virriga nog att boka bio mitt under finalen - KATASTROF! ;) Men det löste ju sig så väldigt bra med SVT Play, på Telia Digital-tv. (Hihihi, lite stolt ska man vara över vad man jobbar med!)

Alice i underlandet var hursomhaver helt OK, inte direkt superbra, men inte kass heller. Vi käkade på Jensen och shoppade lite. Eller nja, jag shoppade. Shopaholic som jag är... Men det är sjukt bra! Jag hittade massvis med fina saker. En otroligt mysig tröja blandannat, som jag satte på mig direkt eftersom det var så jäkla kallt.

Imorgon ska vi till Mio och kolla in soffan som jag kikat på. Och shoppa ännu mera. TOPPENHELG - med andra ord!
Nu: koncentrera mig på Melo!!!

PUSS&SMISK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: