J E N N I F E R

Ljudet av ditt hjärta

Kategori: Right now

Känns helt plötsligt som att ingen har tid för mig! Hallå? Jag finns också!
Det är sådana perioder som kommer då och då. Jag är van vid att alltid träffa massvis med kompisar hela tiden. Men nu har jag kännt för att vara hemma ett tag. Då plötsligt får man igen att man har sagt nej några gånger,
nu börjar jag bli bortglömd!

Det vänder nog snart skulle jag tro & återgå till det normala = att jag stressar runt som en tok för att hinna med allt jag vill göra!

Nu ska jag läsa ut Ljudet av ditt hjärta, lägga undan datorn och sova en blund.
Imorgon har jag dessutom sovmorgon vilket är u n d e r b a r t.
Godnatt kära vänner ♥


Fick några plancher av min syster på Edward & Bella.
Funderar på att sätta upp dom på väggen som alla andra små fjortisbrudar som är besatta. Baraföratt liksom ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: