J E N N I F E R

Packa mitt liv i lådor

Kategori: Right now

Gaaaaaaah. Vad trött jag är nu! Men packat har jag gjort - helt galet mycket saker har jag måste jag säga. Konstigt nog skall allt placeras i "köket". Alltså ett rum som knappt är ett rum utan mest en vägg med bänkar och skåp. Och så en spis. Men på något sätt ska det väl säkert gå. Vi får hoppas att det finns många skåp...

Från början tog alla saker upp heeeela golvet. Men efter 2-3 timmar utav inpackande i tidningspacker och nedpackande i lådor - så står det nu 8 fullproppade flyttkartonger som en vägg omkring mig. Problemet är det att dessa lådor bara innehåller det som jag köpt den senaste tiden och lite studentpresenter. Ingenting utav det som normalt finns i mitt rum.

Vet inte riktigt vad som hände med bildernas kvalitet, menmen..


Allt står kvar precis som vanligt. Sängen. Garderoberna. Tv. Hyllor. Lådor. Skåp. Hela baletten.
Jag behöver fler lådor... Så mycket kan jag säga. Men det här ska nog bli dunderbra.

Nu ska jag bara ta en dusch och sedan sova som en liten gris hela natten lång. Tror att katten kommer sova ännu goare. Han förstor liksom inte riktigt att jag packade utan trodde nog bombsäkert att jag byggde små fort åt honom att leka i. För det gjorde han. Har nog aldrig sett någon fara omkring så mycket förut...

GODNATT! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: