J E N N I F E R

Happyface, bigtime!

Kategori: Right now

Idag är jag på bra humör. Helt sjukt glad är jag, för jag har fått fast jobb! Finally! Det jag väntat på sedan jag började här och nu tappat tron helt på att jag skulle få. Men skam den som ger sig :D

Dock med vissa ändringar. Jag kommer få lämna min fantastiskt fina plats med utsikt över Ullevi och flytta till mitten av allting. Dessutom innebär det, sorgligast av allt, att jag får sluta i mitt älskade team 2 som fostrat mig sedan jag började. Nu blir jag en nummer 9. Men det får väl funka, ha? Tänker tränga mig in i afterworker och grejer ändåså i mitt vanliga gamla team. Så enkelt blir dom inte av med mig. Och det är flera månader tills jag byter dessutom.

Nu kan jag dock slappna av, inte behöva oroa mig över att leta nytt jobb vilken månad som helst.
Wihooooooooooooo!

& om en timma slutar jag! HAPPYHAPPYHAPPY!

Kommentarer

  • Marika säger:

    Grattis till jobbet!! :D

    2010-07-18 | 15:33:38
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/ickamicka
  • jossan säger:

    Hej söta du :-)



    Jag måste bara, ävenom vi pratade i telefon i förrgår, säga att jag är så otroligt glad för att du fått jobbet.... härligt att flytta in i nya lägenheten jämte jobbet och veta att man har fast. Jag e ff lika glad för min egen skull att jag fått fast på trafikcenter.. nu kan vi luncha måååååååååånga gånger framöver.. jippi. Detta är du verkligen värd gumman, efter alla resultat och allt. STOR KRAM och ha en härlig semester... //jossan :-)

    2010-07-19 | 07:34:52

Kommentera inlägget här: