J E N N I F E R

Älskar den här lördagen!

Kategori: Right now

Vissa dagar startar man med att inte ha så höga förväntningar. Att allting kommer att bli lite sisådär, trots att kul saker skall hända så förbereder man sig på att det ändå inte är så där jättebra. Man vaknar väl lite på fel sida kanske man kan säga. Idag var en sån dag.

Men 99% av de dagarna som är sådana blir jättebra. Antagligen för att man inte har några förväntningar alls utan bara låter allting rulla på utan att tänka på hur det känns.

Nu sitter jag här i sängen med en skål jordgubbar och grädde, kollar på SATC och myser. Nu när jag tänker tillbaka på dagen som gått så känner jag att allting har vart toppen. Jag har haft riktigt roligt!

Imorse kollade jag på lite serier och myste i sängen. Sen packade jag väskan och drog med mig lillasyster till stranden och badade ett par timmar. Därefter blev det kalas för bror min som har förlovat sig, världens godaste tårta, lekar och trevligt i trädgården. Sedan blev jag barnvakt någon timma och hoppade studsmatta med syster, kusiner och grannbarnen. Riktig lektant! Sen tog jag med hela gänget och badade igen. Det behövdes, man svimmade liksom nästan efter studsmattan. Detta var nog lätt den varmaste dagen i år! Sedan satt jag på balkongen och mös med mamma och pappa. Till sist åkte jag och köpte jordgubbar och satt och pratade med Alex någon timma. Min fina vän som ska bli sjökapten och har spenderat de senaste 2 månaderna på havet och bara är hemma några dagar. Det var det bästa slutet på dagen. Jag blir så glad av att prata med den pojken :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: