J E N N I F E R

Morning!

Kategori: Right now

Jag hade behövt städa idag, men det skippar vi. Istället drar jag på bio med Sanne!
Men först hade jag tänkt duscha, läsa om hur man stickar en mössa, börja måla en tavla och kanske göra lite ändringar på bloggen! Lite mindre jul och lite mera vinter/vår-känsla hade vart nice...

Bion vi ska kika på är New Moon. Tvingade lilla S att titta på Twilight igår så att jag äntligen fick tag i en vän att se den med. Försökte mig på att se den då jag var sjuk för några veckor sedan - men det var sämst kvalisort!!

Jag borde börja göra något vettigt av den här dagen. Som till exempel att duscha. Borde som sagt städat. Eller äta frukost. Kanske packa upp väskan som jag hade med till Malin över nyår. Eller byta tevekanal... ;)

Kolla på den här hörrni, men gör det inte om du är lättskrämd ;)

Kommentarer

  • Sanneeee säger:

    Byta Tv-kanal låter som det bästa! :) Mycket lätt att göra ;)

    2010-01-02 | 12:19:14

Kommentera inlägget här: