J E N N I F E R

Kommer inte på någon rubrik.

Kategori: Right now

Jag är så sketans trött alltså. Därför gjorde jag mig en latte i morse. Och det var troligtvis därför som jag glömde den hemma också. Gaaah! Får väl pallra mig iväg och köpa mig en sån äcklig från caféet här eller något. Bättre än inget kanske. Funderar på att köpa mig en nu faktiskt...

Värsta diskussionen här om män när de är sjuka. Hahaha. Som ligger hemma och ojar sig, klagar på hur ont dom har överallt och hur sjuka dom är medan en tjej som är minst lika sjuk fortfarande går och lagar mat osv. Kul att lyssna på, 3 tjejer mot en kille liksom.

Nu är det dags för jobb! :) Ha en grymmebra dag!!! 

Kommentarer

  • Morsing säger:

    Kaffe är bäst när det är svart ;). Kaffet här nere är dock fruktansvärt äckligt, förstår knappt hur det är möjligt. Saknar kaffet i Sverige kan man lugnt säga!



    Sv: Tack, det känns roligt :).



    Det är väldigt fint här, men det är mycket jobb. Numera har det dock minskat rejält. Första veckorna jobbade vi artontimmarspass varannan dag, och varannan nio, inga lediga dagar. Det var verkligen sjukt.

    Nu är det mer lagom, men jag är sugen på att komma hem. 2:a mars har jag bokat min biljett till Stockholm.

    2010-01-21 | 16:41:57
    Bloggadress: http://tana.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Du baaara jobbar! ;)kanellatte på espressohouse e nåt utöver det vanliga!! ;) ska ju med och bada imorrn antagligen :P Som det ser ut på din bild till höger så kommer alla tre ha likadan bikinis! :P

    2010-01-21 | 18:17:12
    Bloggadress: http://ettkristetliv.blogg.se/
  • marika säger:

    Var det så att det var Jocke som var killen i diskussionen eller? Låter som honom. ;)

    2010-01-22 | 10:04:49
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/ickamicka

Kommentera inlägget här: